בניית אתרים לעסקים קטנים הינו תהליך אשר נועד ליצירת אתרי אינטרנט לעסקים קטנים למגוון מטרות. כדוגמא: להגדלת החשיפה של העסק, למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את מועדון הלקוחות, ולהגדיל את ההכנסה של העסק או לייצר הכנסה נוספת. אתר אינטרנט, לרוב, בנוי תחת סביבת "וורדפרס" מערכת ניהול בקוד פתוח. שירות בניית אתרים נועדה למכירת שירותים, מוצרים, תקשורת עם לקוחות, ואספקת מידע.
בניית אתרים לעסקים קטנים – למה כדאי לבנות אתר לעסק?
בניית אתרים לעסקים קטנים היא צעד משמעותי במאה ה־21, בעולם הדיגיטלי של היום. כל אחד צריך אתר אינטרנט, וכולם כבר יודעים את זה. אתר אינטרנט "ממיר" יפיק עבורכם תועלת רבה, החל מהגדלת הכנסות, ועד למיתוג עסקי בעידן הדיגיטלי-המודרני. לפניכם, מספר סיבות להקמת אתר אינטרנט לעסק שלכם:
- הגדלת מחזור ההכנסות – מטבע הדברים, עסקים רבים "ישמחו" להגדיל את מחזור ההכנסות. ובשביל לעשות זאת, עסקים רבים זקוקים לאתר אינטרנט מקודם וממיר. אתר אינטרנט כזה, יכול כמעט בוודאות להגדיל את מחזור ההכנסות של העסק, להגדיל את כמות הלקוחות, ולייצר עבודה (או: לידים, בשפה המקצועית). זוהי הסיבה העיקרית שבה בעלי עסקים קטנים משקיעים בבניית אתר אינטרנט. בנוסף, באמצעות אתר אינטרנט תוכלו לאסוף לידים, למכור מוצרים ישירות באתר, ובמיוחד "להמיר" גולשים ומבקרים באינטרנט ללקוחות פוטנציאלים. אתר אינטרנט = מכירות.*על פי הנתונים והסטטיסטיקה, אתר אינטרנט גורם לגידול של 50% בהכנסות
- כלי לשיווק ופרסום באינטרנט – בניית אתר לעסק קטן היא "הכניסה" שלכם אל עולם הדיגיטל. אתר אינטרנט הינו פלטפורמה "מרכזית" לקידום ופרסום העסק בערוצי השיווק השונים באינטרנט. לדוגמא: אם אתר אינטרנט תוכלו לפרסם את העסק שלכם במנועי החיפוש האורגני (SEO), וכן, גם בפלטפורמה הממומנת של גוגל: Google Ads (הנקראת גם כ־PPC). בנוסף, באמצעות אתר אינטרנט, תוכלו גם לפרסם ולקדם את העסק ברשתות החברתיות כמו: פייסבוק, אינסטגרם, וכו'.
- "התקפת נגד" למתחרים – לכל עסק יש "מתחרים", גדולים וקטנים כאחד. כאשר למתחרים שלכם יש אתר אינטרנט, אתם עשויים למצוא את עצמכם מאחור ולהפסיד לקוחות. ולכאן, נכנס לתמונה, אתר אינטרנט, כמו של המתחרים. כך, תוכלו ליצור "התקפת נגד" למתחרים שלכם ו־"להילחם" בהם. הידעתם? לקוחות פוטנציאלים רבים בוחרים בעסק אשר יספק להם את המידע בצורה המהירה, הנוחה והטובה ביותר. גם אם זה נשמע קלישאתי – אם אין לכם אתר אינטרנט אתם מפסידים. בנוסף, אתר אינטרנט שמקודם בצורה טובה בגוגל יגרום לכם להתמודד טוב יותר עם תחרות גבוהה.
בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים נותנת לכם בדיוק את "הנוסחה" להגדלת מחזור ההכנסות בעסק, הגדלת מועדון הלקוחות, יצירת סביבה נוחה לגישה מהירה של המידע, מוניטין גבוה ואמינות, וכמובן, גם ככלי פרסום ושיווק למשיכת לקוחות פוטנציאלים, לידים, או רכישת מוצרים באתר. ללא ספק, הכדאיות לבניית אתר לעסק היא מאוד כדאית ומשתלמת – למגוון מטרות, לטווח הקצר והארוך יחדיו, ולטובת צמיחת העסק. אז … עשו לעצמכם טובה, לא משנה אצל מי, תבנו אתר ידידותי ומותאם אישית לצרכים של העסק שלכם.
מהם היתרונות והחסרונות של בניית אתר לעסק קטן?
שירותי בניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים מכילים בתוכם המון יתרונות משמעותיים ומעט חסרונות. למרות כל היתרונות "הטובים", קיימים גם לא מעט חסרונות: השקעה כספית גבוהה (לפחות בהתחלה), תחזוקה שוטפת ועלויות תפעול נוספות (דומיין, אחסון, מתכנת \ בונה אתרים, וכו'), תחרות גבוהה בפרסום וקידום האתר באינטרנט, תהליך ארוך ומורכב כבר מההתחלה, וכמובן, תזדקקו גם לכמויות זמן גדולות. ומהצד השני, קיימים גם מלא יתרונות טובים לבניית אתרים לעסקים קטנים. לפניכם חלק מהיתרונות:
- חיזוק המיתוג העסקי – באמצעות שירות לבניית אתרים תוכלו לממש את החזון שלכם (העסקי והעיצובי כאחד), ולייצר אמינות בקרב הלקוחות שלכם. אתר אינטרנט מעוצב מגביר את התדמית והמיתוג של העסק. ללא ספק, מדובר ביתרון חזק שיגרום לכם להיות חיוביים בעיני קהל הלקוחות.
- האתר זמין בכל זמן ובכל מקום – אתר אינטרנט זמין לגולשים תמיד, 24 שעות ביממה, גם כשאתם ישנים או עסוקים. במילים אחרות: האתר והעסק, יהיה נגיש לגולשים בכל זמן ומכל מקום שהם יבחרו. ובזמן שהם יבחרו הם יוכלו לקבל את המידע על העסק, לרכוש מוצרים, או להתעניין בשירותיכם.
- הגדלת קהל הלקוחות – כפי שכבר ציינו בפסקה קודם לכן, בניית אתרים מאפשרת לעסקים קטנים להגיע לקהלים גדולים יותר, בפריסה ארצית או לפי מיקום גיאוגרפי שהעסק מספק את שירותיו. וזאת, על ידי שיווק ופרסום באינטרנט. אתר האינטרנט הינו "הגשר" לגישה של לקוחות פוטנציאלים בכל הארץ או מהעולם. על-ידי שיווק ופרסום נכון, תוכלו להגדיל את קהל הלקוחות בצורה יעילה.
- שיפור החוויה עם הלקוחות – על ידי בניית אתר אינטרנט לעסק תוכלו לשפר את החוויה עם הלקוחות. אתר אינטרנט שבנוי בצורה טובה מספק חווית משתמש טובה ונותן "חשק" לרכוש את המוצרים של העסק, למלא את הפרטים, או להתעניין בשירותי העסק המגוונים. ובסופו של דבר, זה מתבטא בקבלת לידים, רכישת מוצרים, מילוי טפסים והזנת פרטים, ומטרות נוספות ואחרות.
- חיסכון במשאבים ועלויות בטווח הארוך – בתחילה, בניית אתרים, עשויה לחייב אתכם בתקציב ראשוני די גדול. לטווח הקצר, מדובר בסכום כסף לא מבוטל שיכול להגיע עד לכמה מאות אלפים. ומהצד השני, בטווח הארוך, תצטרכו להשקיע הרבה פחות ואפילו לחסוך משאבים כמו: שירות לקוחות. בנוסף, תוכלו גם "להוזיל" את עלויות הפרסום והשיווק בהמשך הדרך ולצמצם משאבים חיוניים ומשמעותיים הקשורים גם לתחזוקה והניהול השוטף של האתר. וזה, כמעט בוודאות.
בנוסף, קיימים גם יתרונות נוספים כמו: הזדמנויות למכירת מוצרים או שירותים, כלי לפרסום ושיווק האתר, נוכחות אינטרנטית ונדרשת ברשת, מיתוג עסקי ושיפור חווית הלקוח, וכמובן עוד עשרות יתרונות בולטים. בניית אתרים היא כדאית עבור עסקים שמחפשים לייצר הכנסה נוספת או להרוויח עוד לקוחות לעסק. ללא ספק, שירות בניית אתרי אינטרנט לעסקים הוכיחה את עצמה אין סוף פעמים, היא כדאית ומומלצת מאוד.
שירותי בניית אתרים לעסקים קטנים – מה זה כולל?
ראשית, בניית אתרים לעסקים קטנים נבנים באמצעות וורדפרס, בשימוש עם תוספים ופיצ'רים ייחודים. שנית, רוב האתרים היום נבנים על בסיס מערכת וורדפרס בצירוף Builder\Plugin ייחודי לבניית האתר אשר כולל בתוכו אלמנטים ופיצ'רים. ברוב המקרים, ה־Builder הפופולארי והנחשב נקרא אלמנטור (Elementor). דרכו, ניתן לבנות, לעצב, ולהתאים את האתר לצרכי העסק כולל מיתוג ועיצוב מחדש. אז מה השירות כולל:
- שיחת ייעוץ ראשונה לאפיון האתר – בתחילה, תקבלו שיחת ייעוץ ראשונה לאפיון העסק, סוג האתר, דרישות הלקוח, אפיון קהל היעד והתאמת העיצוב לדרישותיו, תכנון ראשוני למבנה האתר ועמוד הבית, תכנון ואפיון לחוויית המשתמש (UX), ותכנון מבנה הדפים מבחינה טכנית ועיצובית. בנוסף, השיחה הראשונה נועדה גם לתיאום ציפיות לשאלות כמו: כמה זמן אורכת הבנייה, האם דרוש לוגו, או אלמנטים אשר עשויים להיכלל בתהליכי הבנייה. וכן, גם תיאום צפיות לגבי המחיר.
- העברת סקיצות אפשריות או מודל סביב האתר – לאחר סיום האפיון הראשוני והבנת הצרכים נתחיל במלאכה האמיתית. לאחר סיומה, נעביר אל הלקוח סקיצות אפשריות או מודל "משוערך" הקשור לסביבת האתר ונראותה. לאחר האישור הסופי, ממשיכים לבנייה הטכנית והסופית.
- האתר מוכן: תיקונים והתאמות אחרונות – לאחר פיתוח טכני ועיצובי, האתר מוכן והוא באוויר. כעת, עוברים על האתר עם הלקוח, מבצעים תיקונים והתאמות אחרונות וקלות, ועוברים לשלב ההדרכה (אם נדרש). כמו כן בתהליכים הסופיים נבצע את הפעולות הבאות: הכנת האתר ל־SEO, אבטחת האתר באמצעות תוספים ותקני HTTPS, התקנת תעודת SSL, שימוש במשאבים בצורה יעילה למהירות האתר, ובמידת הצורך מגדירים את ההגדרות הסופיות של החנות הווירטואלית.
האתר נבנה על גבי פלטפורמת WordPress, בצמוד לתוסף Elementor, ויחד עם שימוש בעיצוב גרפי. בין התהליכים, קיימים גם תהליכים תת משניים אשר נועדו לבנייה הטכנית, העיצובית, וגם ברמת המבנה. תהליכי העבודה המורכבים והארוכים ביותר הם בצמוד לאלמנטור ועיצוב גרפי בפוטושופ או בתוכנות AI למיניהם. זמן הבנייה משתנה בהתאם לסוגו: אתר תדמית או חנות וירטואלית. לרוב, יהיה עד 14 ימי עסקים לכל היותר.
מהו המחירון לבניית אתרים לעסקים קטנים-בינוניים?
המחירים לבניית אתרי אינטרנט לעסקים מחושבים לפי מספר גורמים: סוג האתר – תדמית או חנות מקוונת, רמת ההשקעה לפרטים הכי קטנים (כולל ברמת העיצוב והמבנה), ומורכבות האתר ברמה הטכנית. המחירון לאתרי תדמית לעסקים קטנים-בינוניים הינו החל מ־4,000 ₪. ומהצד השני, המחירון לחנות וירטואלית לעסקים קטנים-בינוניים הינו החל מ־6,000 ₪. האתרים נבנים על גבי וורדפרס עם נגיעות אלמנטור.
אני, אליחי פרו, מתחייב לספק את העבודה הטובה ביותר. למידע נוסף חייגו עכשיו: 052-281-3118.